رای دیوان عدالت اداری مجوزی برای برقراری مجدد خانه سینما نیست
نوشته شده توسط : breketid

' علی اصغر بختیاری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: تصمیمی كه هیات نظارت وزارت ارشاد درباره انحلال خانه سینما گرفته بود، از سوی شعبه رسیدگی كننده به پرونده در دیوان عدالت اداری ابطال شده است.

این مقام مسوول در دیوان عدالت اداری در پاسخ به این سووال كه آیا با نقض تصمیم وزارت ارشاد از سوی دیوان عدالت اداری، خانه سینما می تواند به كار خود ادامه دهد یا خیر گفت: رای دیوان عدالت مجوزی برای برقراری مجدد خانه سینما نیست و مجددا هیات نظارت بر مراكز فرهنگی در وزارت ارشاد می تواند به این موضوع رسیدگی كند.

بختیاری افزود: اساسا دیوان عدالت اداری تصمیاتی كه خلاف قانون باشد را نقض می كند و ارجاع می دهد تا دوباره رسیدگی شود.

رییس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: وقتی دیوان تصمیم نهادی را نقض می كند، وضعیت به همان حالت سابق باز می گردد تا مجددا در دستگاه مربوطه بررسی شود.

بخیتاری در پاسخ به این سووال كه آیا هیات رسیدگی بر مراكز فرهنگی وزارت ارشاد باید نتیجه بررسی مجدد خود را به دیوان عدالت اداری اعلام كند یا خیر گفت: در صورتی كه رسیدگی مجدد هیات نظارت به ضرر ذی نفعان باشد می توانند به دیوان عدالت اداری شكایت كنند تا موضوع بررسی شود.

براساس این گزارش، انحلال خانه سینما سیزدهم دی ماه سال گذشته طی نامه‌ای از سوی دبیر هیات رسیدگی به امور مراكز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به مدیرعامل خانه سینما اعلام شده بود كه پس از آن مسوولان خانه سینما درباره این تصمیم وزارت ارشاد به دیوان عدالت اداری شكایت كردند.

اجتمام**9140**1588





:: برچسب‌ها: دوچرخه , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: